середу, 20 лютого 2013 р.

Рефлексія модуля 4


Привіт! Це знову я ! 
Четвертий модуль виявився дещо складнішим. Ми працювали над темою "Формуюче оцінювання в проектному навчанні". У цьому модулі ми розпочали планувати свою роботу з вивчення обраної теми. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм,
ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми та основні питання, що формують зміст проекту. Сьогодні я мала можливість поспілкуватися з колегами щодо формулювання  основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів, обговорити різні стратегії та засоби оцінювання, попрацювати в парах. Ще я  створила план оцінювання та засоби оцінювання. На кінець заняття я працювала над значно цікавішою і легшою для мене справою - створенням презентації.
Усім гарного настрою! 



Немає коментарів:

Дописати коментар