вівторок, 19 лютого 2013 р.

Рефлексія модуля 1

Вітаю колег та тренерів нашої групи курсу ! Дуже рада познайомитися з усіма.
Перший день навчання був дуже насичений інформацією. Від її обсягу голова йде обертом. Та не зважаючи на це переді мною постали чіткі цілі мого навчання. Сьогодні ми ознайомилися  з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником; створили папку Портфоліо для зберігання матеріалів свого проекту, персональну сторінку на вікі-сайті програми, власний блог, персональну сторінку.
Де з чим я вже знайома і безперечно це принесло мені полегшення. Але поряд з цим я зіткнулася і з новою інформацією, яка поки що викликає труднощі. Та з допомогою наших компетентних тренерів я сподіваюся, що у мене все вийде.


Немає коментарів:

Дописати коментар